Christams

Jorma Kääriäinen - Kajaanista Memphisiin - Sooloura 1978 - 2010 2CD (CD)

Emi Finland 2010
5099994715729

Koko kansan suursuosikin mittavan soolouran kattava tupla-CD "Kajaanista Memphisiin - sooloura 1978 - 2010" julkaistaan 3. marraskuuta.
Mukana on uusi versio kappaleesta "Mä elän vieläkin", -sekä ennenjulkaisematonta materiaalia.
Ammatikseen yli 30 vuotta laulaneen megatähden Jorma Kääriäinen mittava sooloura niputetaan juhlavasti yhteen marraskuun 3. päivä julkaistavalla kokoelmalevyllä "Memphisistä Kajaaniin - Sooloura 1978 - 2010".
Jorma Kääriäinen esiintyy syksyn mittaan lukuisissa konserteissa Riku Niemi Orchestran kanssa. Hedelmällisen yhteistyön antia nähtiin äskettäin myös Ylen TV2:lla televisioidussa Valkea ruusu -konsertissa.
Kokoelmalevyn ensimmäinen single on uusi versio Jimmy Webbin säveltämästä ja aikaisemmin Pate Mustajärven, Topi Sorsakosken, Harri Marstion ja Jorman esittämästä kappaleesta "Mä elän vieläkin".
Kappaleen englanninkielisen "The Highwayman" -version esitti Johnny Cashin, Waylon Jenningsin, Willie Nelsonin ja Kris Kristoffersonin muodostama superkokoonpano The Highwaymen.
Uusi versio on taltioitu Jorman ja RNO:n yllämainitusta konsertista.
Jorma Kääriäinen on laulanut jo yli 40 vuotta ja siitä ammatikseen yli 30 vuotta. Pitkän ja hienon uran salaisuudet ovat olleet aito innostus, vahva tahto ja jäljittelemätön tyyli.
Jorma Kääriäisestä on pitkän uransa aikana tullut yksi rakastetuimpia ja tunnetuimpia suomalaisen rock-iskelmän tulkitsijoita, jonka valtava suosio on vain jatkanut nousuaan vuodesta toiseen. Tiiviisti keikkaileva ja tuottelias muusikko on hurmannut suomalaisia niin tanssilavoilla kuin Helsingin legendaarisella Tavastia-klubilla

Disc 1:
1. Crazy Love
2. Lonely Blue Boy
3. Kuule äänet sydämen
4. Muistot pienet elämää
5. Onnenlantti
6. Lady saapui kaupunkiin
7. Yksinäisten miesten kanjoni
8. Yhden tähden hotelli
9. Päivin öin
10. Ohuella langalla
11. Autiotalo
12. Moskovan valot
13. Antaudun
14. Kaikki tiet (Duetto Esa Eloranta & Jorma Kääriäinen)
15. Albatrossi
16. Mä elän vieläkin

Disc 2:
1. Let's Have A Party
2. Red Hot
3. Autan isää
4. Olet mielessäin
5. Until It's Time For You To Go
6. Kuiskaan sen
7. Memphis Tennessee
8. Pilvenpiirtäjä
9. Kädenjälki